piatok 10. júna 2011

Moje nové vlásky a mňam jahodky..:)

 Dneska bol môj posledný deň na praxi tak som sa nafarbila a som nadmieru spokojná 
zároveň mi bude prax a škola veľmi chýbať pretože už sa tam nikdy nevrátim a nebudem s mojími úžastnimy 
holkami ktoré mi budú moc chýbať ...je pravda že ich môžem prísť pozrieť ale to už nebude ono :( končia sa tie detské časy ta zábava ..:( nastupuje zodpovedné správanie,práca ktorej sa bojím 
možno sa s niektorímy už ani neuvidím... niekedy si želam vrátiť čas spet aby som s nimi mohla byt ešte dlhšie 
škoda že tá nadstavba je nad moje sily... ale snať sa zrealizuje ešte niaka tá chata:))) no a tak 
dnešok bol v celku super až na menšie návali ľudí ale to mi nevadí...poslednz den som bola 
s tými čo som chcela a tomu som moc rada :)lúbim ich :)))



3 komentáre: