štvrtok 7. júla 2011

Len tak doma..:)

Tieto fotky vznikli takým spôsobom že som sa doma nudila a nemala čo robiť a jediné niečo užitočné čo som mala po ruke bol foták tak som sa sa pofotila :D hh nie je to nič extra pre niekoho úplna nuda ale tak je to aspoň niečo :) mne sa celkom páči ale ta či sa páčia aj vám to posúďte vy:)
 ospravedlňujem sa že som tu tak dlho nič nedala ale nejako nebolo inšpirácie na fotky a ani času ale tak posnažím sa sem dávať fotky častejšie :) inak dneska je nádherný deň a chystám sa vonku a vzniknú aj nejaké nové fotky a takže ešte dneska možno pribudne nejaký ten článok dúfam že aj vy budete mať taký krásny deň ako ja :) pa

2 komentáre:

  1. super fotky! tá prvá sa mi fakt páči a posledná je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) jejjooo ďakujem som rada že sa ti páčia ...:)

    OdpovedaťOdstrániť